insekter ffs

2010-07-28 17:04:42
okej, ja jag bor i skogen. jag kan acceptera att det finns mer flugor och sånt här än i stan, men det finns väl gränser? det gör mig inte så mycket om man är ute och det är lite humlor och flugor och sånt som surrar - det är mysigt, så länge dom håller sig på avstånd och det inte är så jävla många.
men när man är ute och går, och vänder sig om och det ser ut såhär:
,då är det inte roligt längre. ungefär sådär många flugor/brems mm. jagade mig minst 2km, fast jag försökte springa ifrån dom :(
OBS1: jag överdriver inte
OBS2: jag är bra på paint
ikväll drar jag nog till farmor och sover där tills imorrn. det är lite av ett rehab för mig, renström. haha mest för att farmor inte har något internet eller fler kanaler än vad jag kan räkna till på min högra hand  + att i hennes hus är det läggdags ungefär kl 21.00, men det är väldigt skönt för omväxlings skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0