ps!

2010-01-07 16:30:42

bladlusen har

den största

penisen av alla

 levande djur,

 i förhållande till

sin totala storlek.




det är sånt som är bra att veta.

 


mitt dygnsvändande går inge vidare bra alls, mamma väckte mig klockan 11, men jag somnade givetvis om och sov till 10 i tolv. då kom mor, gullig som hon är, in med en mugg välling (skratta inte, välling är gott) som jag snabbt slurpade i mig. mätt och belåten - och varm i magen - somnade jag om igen och sov till typ halv 1. Sen låg jag och drog mig till 1. då fick jag inte ligga kvar längre.
jag undrar hur det ska gå att sova ikväll. igår gick det inte alls, förrän jag letade fram cd:n med mental träning eller vad det heter. den är underbar! för det går inte hålla sig vaken när man väl slagit igång den, och koncentrerar sig på att göra som snubben säger. det är den som gäller ikv oxå kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0