K to the A to the L to the L to the T !

2010-01-29 17:00:14
jag får väl ta mitt samhälleliga ansvar och uppdatera igen.

Det är KALLT idag !
jag uppskattade inte detta när jag gick hem från skolan, vilket är en ca tre kilometer lång promenad. dock fick kylan den att kännas mycket längre. Men det som är bra, är att det känns alltid så himla underbart när man äntligen når porten där det står 12 med stora vita siffror.

Ikväll blir det att smaka på ännu mer kyla, då jag ska följa Jonathan i min klass, och några av hans ( för mig heelt okända ) vänner upp till vitberget och kolla på skotertävlingen där. det kommer bli kyligt, men säkert trevligt. Får se när pappa kommer och hämtar mig, då bär det av hem till skogen igen. Tyvärr är det nog lika kallt, om inte kallare där... Hoppas dock det blir fint väder imorrn, för då ska jag trotsa kylan och köra skoter. Jag räknar med att det är det jag kommer bli sugen på att göra efter ikv.


Frida är kylig. Bokstavligt talat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah verkligen inte fin bild ;)

2010-01-30 @ 14:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0