JAG HAR FETT TRÅKIGT!!!!1111

2010-01-06 20:59:51
HUR
Svarar du i telefonen: Hej?
Gör du när du är kär i fel person: Det blir jag inte!
Tycker du om gul-bil-leken: Det är det mest irriterande nån någonsin har kommit på 
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Alldeles för lite.
Mycket är klockan: 20:36

VEM

Pratar du med på msn just nu? INGEN, dissare
Ringde dig senast? Min lillebror.
Pussade dig senast? Gissa EN gång
Vill du kasta en sten i huvudet på? De vore väl inte snällt?
Saknar du mest just nu? min pojkvän, <3
Ska du träffa imorgon? Inte den blekaste, pratas om klassfest men javet inte.
Umgicks du med senast? Familj och pojkvän
Sov du med senast? Gissa en gång till.

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: Ja, jag måste inte svara på hur deet gick
Gråtit en hel natt: Kanske inte en hel.
Åkt vattenskidor: Önskar att jag hade
Åkt rullstol: Avisst
Gjort en bakåtkullerbytta: massor med gånger
Köpt lösgodis för över 50 kr: vem har inte?
Haft träningsvärk: tardfråga?
Önskat att du var det andra könet: en gång i månaden
Velat vara ett djur: sköldpaddsunge vore trevligt
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: vem gör sånt?
Tyckt Harry Potter är bra: huh?
Hatat choklad: ooh noo!
Pussat någon av andra könet: ja.

VEM
Vem är i rummet med dig? kisseungen
Vem fick du senast sms av? älskling
Vem tänker du på? älskling, och linnea, när fasen ska vi göra nåt?
Pratade du senast i telefon med? lillebror, de har jag redan svarat på
Vems hus var du senast i? Älsklings
Sa du senast "jag älskar dej" till? älskling
Vem önskar du var med dig nu? älskling och linnea när fasen ska vi göra nåt?
Vem är din favoritsläkting? ...
Vem var din första kärlek: William skulle jag tro.

VAR
Var går du i skolan? Anderstorp
Var är din telefon? inom räckhåll
Var är din mamma? Ni behöver inte veta vars min mamma är.
Var sover du? lite här och där
Var fick du tag i tröjan du har på dig? fick låna den av lillebror för att jag köpte hårvax till han(Y)
Vart åkte du senast bil? Hem från svanström
Var i ditt rum är du? Jag är i köket..

VAD
Vad åt du senast? Glass :]
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? svarta
Var är den närmaste saken som är blå? vete fasen.
Vad gillar du mest med skolan? Klassen<3
Vad har du på fötterna? Sockar,
Vad är din favoritfärg? beror på humör.
Vilken film såg du senast? första 10 min på Flickan som lekte med elden
Vad hör du just nu? Ron Pope

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i en annan säng än din egen? eeh jaa.
Hånglat i skogen? Jag har bott i skogen i 16 år så antagligen.
Tyckt att din kusin är het? vänta jag ska tänka.... nej
Sovit naken? Jao ska jag väl inte neka
Kört över hastighetsgränsen? skulle aldrig falla mej in?
Målat om ditt rum? jag använder tapeter...
Dansat framför en spegel?  Kom igen, det har alla
Fått hicka? Tardfråga
Dumpat någon? Jodå
Blivit dumpad? Jodå
Älskar eller saknar någon nu? Jaaa Linnea vars fasen är du??? & älskling,

Så nu har jag gjort det och jag har lika tråkigt fortfarande, värt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0