hej

2010-01-23 16:11:49

ja, jag är taggad. fast jag är lite nervös för typ döden, men det är det värt. taggad som en igelkott stämmer mycket bra! :] sen får vi se om det håller i sig till imorrn kl ca 19.00 ...

idag vaknade jag ovanligt tidigt, ca 09.00, för jag sov hos jenny.
åkte med Crille till stan typ efter 12 nån gång.
när jag kom hem ställde jag mig på OrbiTracken direkt,
gjorde sedan ett antal övningar,
sen har jag sovit i badkaret ett tag :$
 sitter nu och funderar vad jag ska ta mig till ikv, det lutar åt att vara med frida, se film, eller både och.
ett som är säkert det är iaf att jag ska beställa hem nånting onyttigt med mamma, för det är jag sugen på. och det är ju trots allt lördag :)




jag gillar fortf bilder från google

NAM NAM!


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas du får en fin lördagskväll :)

2010-01-23 @ 19:03:30
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0