härmapa

2010-01-07 00:07:28
HUR
Svarar du i telefonen: Hallå?
Gör du när du är kär i fel person: Det hoppas jag väl att jag inte ska bli
Tycker du om gul-bil-leken: Inte alls 
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 0 kr, många kvitton... 
Mycket är klockan: 23.53

VEM

Pratar du med på msn just nu? Erik, Jorre, Johan, Frida
Ringde dig senast? haha minns inte, mamma tror jag :]
Pussade dig senast? mamma kanske, på pannan
Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen speciell just för tillfället 
Saknar du mest just nu? "min pojkvän, <3" - om jag hade haft nån :]
Ska du träffa imorgon? mamma, men hon gills inte
Umgicks du med senast? mamma
Sov du med senast? mintes inte :]

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: JAAAAAA! jag lärde mig i somras :]
Gråtit en hel natt: Kanske inte en hel. 
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: massor med gånger
Köpt lösgodis för över 50 kr: många gånger
Haft träningsvärk: jag har det nu
Önskat att du var det andra könet: en gång i månaden, och när man måste kissa ute i naturen :]
Velat vara ett djur: ja, vet dock inte vilket
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej
Tyckt Harry Potter är bra: JAAAAAAAAAA!!!! <3<3<3<3<3<3<3
Hatat choklad: kommer jag ALDRIG hata. bara när man ätit en gnutta ör mkt.
Pussat någon av andra könet: ja.

VEM
Vem är i rummet med dig? aj äm alåwn
Vem fick du senast sms av? Jorre
Vem tänker du på? ingen alls :o
Pratade du senast i telefon med? mamma tror jag
Vems hus var du senast i? Förutom mitt eget... minns inte :$ kanske mitt andra hus
Sa du senast "jag älskar dej" till? mamma antar jag
Vem önskar du var med dig nu? "älskling" - om jag hade haft nån :] "och hanna när fasen ska vi göra nåt?"
Vem är din favoritsläkting? utom mamma, pappa, andre - farmor!
Vem var din första kärlek: haha Pontus - en pojke i Saudi, han var dock svensk!

VAR
Var går du i skolan? Balder
Var är din telefon? på skrivaren, ca 15cm från mig
Var är din mamma? i teverummet
Var sover du? för det mesta i min säng, men även på soffan ibland
Var fick du tag i tröjan du har på dig? köpte den, på bikbok för long time sen
Vart åkte du senast bil? hit
Var i ditt rum är du? Jag är i köket..

VAD
Vad åt du senast? Glass :]
Vad drack du senast? Fanta :]
Vad är det för färg på dina byxor? svarta
Var är den närmaste saken som är blå? en papperslapp från ellos
Vad gillar du mest med skolan? FYSIK! nej, klassen
Vad har du på fötterna? tjocksockar
Vad är din favoritfärg? beror på humör.
Vilken film såg du senast? yours, mine and ours
Vad hör du just nu? teven

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i en annan säng än din egen? joo
Hånglat i skogen? jag säger samma sak som hanna. Fast jag har bara bott där ca 11år
Tyckt att din kusin är het? nej. men jag har kusiner som ser ok ut - dom är ju släkt med mig :]
Sovit naken? hihi jaa
Kört över hastighetsgränsen? är mycket svårt när man enbart kört cykel.
Målat om ditt rum? jag använder tapeter...
Dansat framför en spegel?  kan väl hända
Fått hicka? allt för ofta
Dumpat någon? ja
Blivit dumpad? nej, eller när jag var liten kanske?
Älskar eller saknar någon nu? Jaaa Hanna vars fasen är du??? & älskling, - om jag hade haft någon


There u go :)


Kommentarer
Postat av: anonym

MÅNGA GOOD SKRIVET! :]

2010-01-07 @ 00:16:59
Postat av: HAAAAANNNNAAAA

jAG ÄLSKAKAR DET OM HASTIGHETSGRÄNSEN,

2010-01-07 @ 13:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0