godmorgon

2010-01-04 14:03:57

hanna, LÅT SE! vi vill se din nya hårfärg :)

jag undrar: är det bara för mig det inte blir någon bakgrundsbild eller header på bloggen, ? :( jag blir lite lessen när den gör så. men jag hoppas andra kan se den.

new moon var faktiskt bra. haha jag har hela tiden varit skeptiskt mot twilightfilmerna men det är bara erkänna: dom är bra. men jag tyckte inte om slutet på den här... dom ska alltid göra på det där viset så man måste se nästa. så himla typiskt!
och angående Jacob's frisyr håller jag med hanna: what!

Idag lider jag av träningsvärk, men jag har tänkt trotsa detta och träna lite ändå. jag har nämligen ett nyårs"löfte" om att jag ska träna lite mer i år. originellt, jagvet. men det är inget riktigt löfte. eller jag har lovat en person, men det är inte mig själv. alltså är det extra viktigt att jag håller det :]

Det är vad jag ska gå och göra nu. sen vet jag, som vanligt, inte vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: haha yes box ;) Man känner sig nästan smart och duktig nu när man fattar varför det blir så :D

2010-01-04 @ 14:16:34
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: haha jaa nästan... ;)

2010-01-04 @ 16:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0