godmorgon

2010-01-29 09:40:45
denna dag började underbart, nästan.
vaknade kl 9 och insåg genast att jag hade försovit mig, blev förbaskad för att väckarn inte hade ringt (eller att jag eventuellt slagit av den i sömnen, eller helt enkelt inte ställt väckarn korrekt). skickade ett sms till stina att jag förovit mig. klev upp, gjorde mig redo, och nu sittter jag här, fullkomligt klar att fara, 30min innan bussen går. att bussen går 10.10 innebär att jag anländer i skellefteå kl 11.00, alltså kommer jag nog ganska lagom till lunch, eller att avbryta mitt i en lektion. kul.
jag hatar att försova mig!

nu ska jag passa på att göra lite matte, som annars hade blivit gjort 08.30-09.30...

detta är vad jag ska ägna mig åt. inte så svårt, mest jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0