felsms.com

2010-01-21 20:43:07
Just nu behöver jag lite skratt, lite glädje.
därför har jag spenderat lite tid på internethemsidan felsms.com,
därifrån bjuder jag på lite barnvänlighumor.

Till: Tiina Ny flickvän
Sms: Släppte ut Tiinas katt. Nu har den varit borta sen i går morse. Jag ringde Tiina och hon sa att det var en innekatt så jag fick absolut inte släppa ut henne. Självklart inte sa jag. Vad gör jag nu då? Kommer den tillbaka? Kan man köpa likadan? Jag flippar ur snart. Hon kommer hem i morgon. Du måste hjälpa mig.
Svar: Hoppas för ditt eget bästa att du skojar med mig nu.

Förklaring: Tiina är en tjej jag nyligen träffat. Hon reste bort en weekend med sina polare och då släppte jag ut katten. Skulle skicka detta till en polare men skickade det till Tiina.


jo så kan de bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0