chillllllli

2010-01-17 18:17:28
Idag har jag ingen motivation att skriva något egentligen men eftersom att linnea bloggat så flitigt om skotrar och hudfärger så måste jag väl kasta iväg ett inlägg ut i syberspace....
På min söndag har jag varit ute och sparkat, frysit om öronen, sett gråtfilm utan att gråta, ätit chiliconcarne(typ nåt sånt) och inget mer... på tal om chili så ska våran hund bli med barn igen,
då kanske man undrar vad chili har med hundbarn att göra, men de är faktiskt så att jag känner ett fd hundbarn som heter så..

min pappa har fixat spotify på den här datorn, och brännt bort sina ögonbryn i badtunnan men det har inte nånting med nåt att göra alls.


fundera på de ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0