chacha bloggen

2010-01-20 17:12:27

"aah.. sitter här.. kom just hem från skolan... mm.. äter en banan.. aah, mmmh... det var nåt jag skulle säga men jag kommer typo inte ihåg vad det var.... mm.."

idag är min seriösaste dag. fråga vem som helst jag har monga vittnen.
tur att hanna har varit duktig och uppdaterat, för det har inte jag , men jag kan helt ärligt säga att det är för att jag inte har suttit vid datorn sen long time ago.

idag har jag lärt mig massor med saker:

  • vad bajspluggen är
  • hur man gör en fiskbensfläta

det var det... man lär sig så mycket när man går natur. jag kan rekommendera denna linje till alla som vill bli smarta. de som redan är det kan gå den ändå. eller välja något annat.

i afton har jag faktiskt en del att göra, nämligen:

  • träna
  • tvätta
  • äta
  • franska
  • fysik
  • kemi
  • sova

därför ska jag gå nu . hooooooooooooooooooi



flodhest


Kommentarer
Postat av: stina

men du vet ju i alla fall att c*v är svaret

2010-01-20 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0