buss-jättedålig-chaufför

2010-01-11 18:35:14
Denna dag har inte bjudit på allt för mycket spänning, dock gick brandlarmet men det är med en vardagsgrej så att ingen bryr sej särskilt hårt. känns bara onödigt att gå ute kylan för att missa ingenting...
Busschauffören kanske inte var jättedålig men bussen var det och sånt gör mej förbaskad... så jag var förbaskad redan innan skolan började, men när vi fick leka amöba-leken på gympan så  jag glad igen. Den leken gillar jag:) speciellt när man är i kaninstadiet, det känns så bra att hoppa omkring så. dessvärre är jag en bedrövlig sten-sax-påse lirare... så jag blev fast i mitt favoritstadie men vad gör det.
förövrig suger vårat nya schema kattmamma så fruktansvärt hårt menmen, jag går ju inte nv och tvingas tänka hela tiden som vissa andra blogg innehavare(läs linnea) så jag kanske överlever.


 ville ha en bild på en amöba men jag var inte riktigt säker
på hur dom ser ut så jag googlade, jag visste inte att barbafamiljen var amöbor:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0