aktivt

2010-01-16 12:24:22
jag har inte suttit mycket vid datorn på senaste dagarana, och när jag väl har gjort det har jag helt enkelt inte orkat skriva nåtning :]

nu borde jag (som vanligt) inte sitta framför datorn eftersom det är så fint väder ute, men jag ska klä på mig strax och gå ut och föröka starta skotern.
på tal om skiter måste jag ta om skoterkörkortet verkar det som. det är ju så man blir förargad men vad gör man? vet dock inte än om det är teorin, uppkörningen eller båda som ska göras om. ska ringa och prata med mannen med ansvaret .

bild från i somras. visst var jag imponerande brun? :D

 

 

nu ska jag gå och se om skrotern går ingång. jag hoppas det!

 



Kommentarer
Postat av: kusin Anna

Cheeses vad lik din mamma du är på den bilden O__o

Fin blogg by the way. Jag läser den smirk :3

2010-01-23 @ 00:15:27
URL: http://truffle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0