se så fint det blev

2010-02-08 17:43:48





 
    
  

Som ni ser har jag ägnat mig åt att städa mitt rum idag. det behövdes.

Nu ska jag antingen gå till affärn eller sätta mig och plugga kemi. inget av det kändes speciellt frestande faktiskt. sen var tanken att jag skulle fara och träna i tältet ikv men det blir nog inte av. är för det första inte alls taggad, för det andra "skadad" i benet - har iaf ont av okänd anledning sen träningen igår, och för det tredje håller min tå på ge upp, och för det fjärde vill jag aldrig mer sätta på mig mina fotbollsskor och benskydd. jag ska införskaffa nya! för det femte funkar det att stå på orbitracken en halvtimma ist, om man orkar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0