Storkågeträsk79

2010-02-21 22:38:37
läs: destination skogen.

och rätt vad det är befinner jag mig mitt ute i vildmarken, storkåge, mitt hem. det känns många bra. Träningen kanske inte gick många bra, men det kändes många bra att träna. blev alldeles lycklig och full av energi efteråt. det kan ju tyckas att man ska vara alldeles tom på energi efter träning, men det blidde inte så. fast det var jobbigt.
nu ska jag gå och sova. det känns oxå många bra. väckarn står på 06.15 och det känns många dåligt, men jag har inget annat val än att kliva upp då. godnatt, gott folk!

sånna här bilder kan man titta på om man vill bli glad. dom är söta ♥

haha har fina minnen förknippade till just den här bilden ;)


Kommentarer
Postat av: du vet vem;)

hhahahahah ja vet vad du menar ;) men vissa är ju inte direkt van första gången;)

2010-02-22 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0