ost321

2010-02-28 21:52:44
idag är en kärleksdag, idag har jag varit tillsammans med min alldeles egna älskling i 365 dagar. det är bra.
förra inlägget blev en aning kortfattat eftersom att ibland funkar inte de där med inläggen för mej, men nu gör det de.
idag när jag inte var med min pojkvän bakade jag muffins som jag inte kunde äta, det var jätte svårt speciellt när man får smet på fingrarna som man vill äta upp fast man inte får, men jag klarade det, sen gjorde jag jordgubbsgrädde och fyllde dom med.. för dom sjönk ihop en aning. den fick jag äta men de blev ingen över till mej.
tillsist rev jag mörk choklad och strödde på toppen och då passade jag även på att riva mej i fingret.
det gjorde inget, jag tror dom blev goda.


jag bjuder på denna inte jätte fina bild, men jag är kär i pojken på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0