LINNEAA

2010-02-09 14:15:07
jag är här,i korridoren ju. och jag har inte haft tid att blogga. jag har jätte mycket att göra, i helgen tillexempel har jag varit tvungen att åka jätte mycket madrass och köra epa jätte bra.  och nu tillexempel står det på min mobil massa antekningar som tillexempel, prata med ajja om att vara lediga torsdag,blogga! leta handskar, prata med tor om gemensam piano tisdag, plugga piano, lyssan på sångläxan, komma ihåg att ta hem gemun, ringa pappa om att han ska hämta mej i sandfors osvosvosv.

men nu kan jag ju styrka blogga, för de har jag ju snart gjort klart.
btw linnea följ till fjällen snälllaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Maria

Ytterst fint blogginlägg där! ;D



Jättedistad elsaxofon! :D

2010-02-09 @ 15:43:25
URL: http://pajaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0