jag hatar bloggar

2010-02-25 21:18:00
det finns ingenting jag kan förlora mig så mycket i som bloggar, och det finns ingenting som kan försöra ens studier och äta ens tid så snabbt som bloggar. Jag önskar att dom inte fanns, så jag kunde få göra mina läxor klart nån gång.
Sitter och skriver ett biologiarbete nu. så tänkte jag att jag skulle ta en kort paus och läsa nåns blogg, bara för att tänka på lite annat ara för en liten stund. blev det en liten stund eller? näe! Har typ suttit och läst säkert 45 min nu fast det känns typ som 10. Jag fattar inte hur tiden kan så jävla snabbt när man läser bloggar, men så ootroligt långsamt då man läser om genodifierade livsmedel?
Det är ett fenomen som gäller datorer i allmänhet tycker jag. Man kan ju sitta vid datorn huuuur länge som helst, utan att man ens märker det. och det sjuka är att man blir inte trött. om man sitter och ser teve, och klockan blir mycket blir man ju trött och somnar tillslut, fast man verkligen vill se filmen eller programmet klart. det går inte! men om man sitter vid datorn och glömmer att titta på klockan är den helt plötsligt 02.30 och ögonlocken är inte ens tunga. hur går det till???

 nu har jag varit lite filosofiskt tycker jag. nu ska jag återgå till att vara biologisk.

hahhaaha sånt här tar oxå tid:



obS1: ja, jag är seriös, förmodligen
obS2: detta är kind of ett internskämt

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha linnea=karin

2010-02-28 @ 16:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0