hej skogenfolk

2010-02-05 00:02:49
Alexander här, ska gästblogga litegrann. Det är alltid lika kul när man får hoppa in på en blogg och skriva lite saker som folk får ta del av. Tänkte ägna dom här fina minuterna genom att bara sitta här.............nix, jag bara softar och njuter av livets goda stunder som kommit denna stillsamma kväll. Det är vid såna här tillfällen man hinner tänka på sitt liv, vad som är bra och mindre bra. Dock kommer jag för mesta del bara fram till good stuff. Orkar dock inte skriva det här, det får stanna i min skalle.=D Men den största delen som jag kan dela med mig är nog min underbara flickvän som jag vill leva med tills döden tar mig i sina äckliga händer och sliter mig till helvetet eftersom jag ha varit en sån dum pojke...nae inte riktigt!! jag e snel. Men hon förändrade mitt liv, hon fick en att vilja leva, en som älskar den man är, en som får en att le när man är ledsen, att stötta en genom livet vid svåra stunder och att få dela sina ögonblick med. Det är verkligen någonting speciellt. Jag önskade att alla skulle få uppleva den känslan, den är helt galen. Men den kommer förr eller senare. Som dom säger, "den som väntar på något gott,väntar aldrig för länge", och kärlek är nog godast i hela världen så den är värd att vänta på. Hihi och jag slutade vänta 28 februari 2009. Då hittade jag min livs kärlek. HAHha WOOOOOOOOW. Ibland hamnar man i en fas när man bara skriver och skriver. Det känns som om jag skulle kunna skriva huuuuur mycket som helst, fingrarna som bara springer full fart över tangentbordet. Men nu lämnar jag det här,innan det är 2 late, måste sova! Jag önskar att det va fred på våran jord. Tuta om du älskar Jesus. (fungerar endast om du har en tuta höhöh) NAE, HARE HOOOOOOOOOOJ! (tänkte lägga upp en bild men antingen har jag en tard dator elr så fattar jag ingenting av det här. Men föreställ er en bild som har med kärlek att göra!) Det var allt från Hannas pojkvän denna kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0