vad jag hade på mig idag?

2010-12-13 22:23:29

Försov mig imorse, vaknade av att Mimmi ringde och frågade vars jag var. Bra start på dagen (y)

"Vad jag hade på mig idag" har jag ju redan berättat en gång, även fast det inte var samma kläder den dagen som idag. Men jag minns typ inte vad jag hade på mig idag.
Jag bestämmer att jag byter ut den här punkten mot vilka bloggar jag brukar läsa (Härmar Mathilda lite).

Jag vet knappt själv vilka jag följer, men enligt min bloglovin är det följande:

KarinJohansson - Karin Johansson
AnnaIdaHammarstedt - AnnaidaHammarstedt
AngelicaRannerud - AngelicaRannerud
CarolinaHansson - CarolinaHansson
Frida, Ida, Åse - Frida, Ida, Åse
MadelenéKarlsson - MadelenéKarlsson
Malin&Runa - Malin&Runa
MathildaLindgren - MathildaLindgren
MelinaLycksell - Moa&Melina
RebeckaKvarnström - RebeckaKvarnström
Skogenffs, såklart!
Elena&Cilla - Elena&Cilla
AnnaWikström - AnnaWikström
LisaStenlund - LisaStenlund
MoaBrännström - MoaBrännström
EmmySchönfeldt - EmmySchönfeldt 
EricSundwall - EricSundwall
GARD - GARD
AnnaHolmgren - AnnaHolmgren
Malin&Malin - Malin&Malin
JennyWidmark - JennyWidmark
AnnaStrandelin - AnnaStrandelin
MartinaÅhman - MartinaÅhman
MiriamNyström - MiriamNyström
SofiaAndersson - SofiaAndersson
SofiiaNystedt - SofiiaNystedt
ÅseAndersson - ÅseAndersson

Jag reserverar mig själv för eventuella fel.
Har jag glömt någoon viktig person kan ju denna kommentera felet nedan och länka till sin blogg!
Jag ber även om ursäkt för att det här inlägget ser ut åt helvette, länkfärgen är kanske inte riktigt den ultimata...


GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0