someday I know I'll miss you

2010-12-15 14:05:52
Jag är sjuk idag med, det känns lite både och. Men det är bra att vila upp sig sa min mamma.
Jag kommer vara borta hela dagen imorgon så då kan jag inte gör den där himla listan. Jag börjar vara lite less på den för den är nästan inte intressant längre.



♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Jaha vad menar dom här? mina drömmar som jag drömmer på natten eller mina framtidsdrömmar, mardrömmar
Men okej jag berättar en dröm som jag drömmde när jag var liten, en jätte hemsk.
Det var om min katt, jag skulle klappa honom men då fick han jätte stora röda ögon och slog mej med en jätte hammare. Told you jätte hemsk

♥ Dag 16 – Min första kyss.
Detta var väl kasnke inte något spektakulärt det heller, och det räknas väl troligtvis inte som en kyss heller när man går i förskolan då kallar man det för puss, för gudsskull. Faktiskt minns jag inte ens det.


På fredag ska jag iaf vara med bland annat denna brud, det kommer nog bli bra, vi har ju inte setts på 200 år ungefär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0