samma rubrik som föregående

2010-12-26 01:44:32
samma lista som föregående

1. Vad heter du? Linnea Josefin Vikberg
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? nåt exotiskt namn, ungefär som det Hanna valde
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? tjaaaaaa, Josefin?
4. Vilket stjärntecken är du? skytt
5. Vilken årgång är du? 1993, rätt gammal alltså
6. Vart bor du? här ibland och här ibland
7. Bott utomlands? jaadå, SaudiArabien och lite överallt faktiskt i mina yngre dar
8. Flyttat antal gånger? elva tror jag, fast om man räknar varje gång jag flyttat mellan mor och far är det nog några miljoner gånger
9. Vart skulle du vilja bo? i en egen lägenhet tillsammans med nån
10. Vilken skolklass? nv2b för tillfället
11. Vad vill du bli när du blir äldre? samma som Hanna

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
5,314961 fot lite drygt plus lite till
2. Hur mycket väger du? i juletider? jag passar jag med
3. Hårfärg och frisyr? au naturelle nästan + ganska kort och ganska i behöv av frisering
5. Mest nöjd med? stortånaglarna som finally vuxit ut (jag är äcklig jagvet)
6. Minst nöjd med? har inga visdomständer :o tror jag
7. Skostorlek? runt 38-39 snåret 
8. Glasögon? so far so good, men jag kommer inte klara mig
9. Har du några piercingar/tatueringar? öronen. standard

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Bertil, han e död. men han var söt innan dess
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu?
i den vänstra: typ ett kilo smycken (whyyyy?) + ett antal lypsyl + en penna och kanske något mer, vad vet jag. och i den högra: busskort, nycklar och lite andra viktiga saker
b) Skolväska just nu? TOOOOOOOOOMMM!!!!!!!!!
c) Handväska eller liknande just nu? skolväska, handväska, resväska sak samma 
3. Vad är du beroende av? lypsyl
4. Vilket land kommer du i från? Svea rike, trots att många misstänker mig för att vara arab?
5. Vilken sorts lypsyl använder du? det jag har närmast, för tillfället är det ett som luktar linnement, jo jag lovar det gör det
6. Vad tror du på? I believe I can fly, jo det går - flygplan
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen, men jag tror inte på Fader Gud i himelen8. Vad köpte du senast? nyårsklänning, ingen ordning
9. Har du nåt husdjur? 4 katter och en hund
10. Vad bor du i? ett hus iblan och lägenhet ibland


detta är mitt vanligaste utseende - slightly förtvivlad, fattar inget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0