Mina Päron

2010-12-03 17:05:42
Det är alltså dagens utmaning, fast jag ligger en dag efter linnea så jag kanske gör ikapp idag.
Mina föräldrar heter iallafall Kajsa Anna-lisa Frohm och Kjell-Martin Gunnar Frohm, det var alltså dubbelnamnen som förde dem samman, eller det faktum att de båda bodde i boliden och där finns det inte så mycket att välja på. Hur som helst är mamma just över 40strecket och pappa är väl mer just under 50 strecket.
Vad mer kan jag säga, min mamma har jobbat typ överallt, men just nu jobbar hon med att städa på gruvan, jobba på dagis och på badhus. Min pappa jobbar i gruvan men jag vet inte riktigt vad han gör, han bestämmer iallafall en del saker och han en jätte lång titel på engelska. Han är också brandskyddsansvarig på gruvan kanske var det därför det brann ner nånting där inatt...
På fritiden gillar de långa skogspromenader, INGET SKÄMT.. och se halv dåliga filmer, men de är nog mest otur att alla filmer är lite b:iga pappa gillar även trav.





Vad jag har ätit idag.

jag ville egetligen ha små hamburgare som punkter men jag hitta bara hjärtan, men tänk er hamburgare

♥ Havregrynsgröt (hur duktig?)
♥ Lunch på skolan, inte det bästa jag har ätit sen jag föddes men de dög
♥ Allt man fick smakprova på coop (Y)
♥ Lite godis som jag handlade för kvällen
♥ Spagetti och köttfärsås

Nu är det ju så att jag ska hänga med klassen ikväll och mysa så räkna med typ 2 chips påsar ett kilo godis och en korvring, dessutom 2 liter glögg.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0