Mina föräldrar

2010-12-02 21:42:00
♥ Mina föräldrar


Som jag skrev är mina föräldrar skilda sedan sommaren -04 tror jag det var.

Mamma heter Malin Elisabeth Vikberg, föddes den 17 juni 1968, och det är hon som är moder till min broder. När hon och pappa just separerat bodde vi i Kåge över sommaren, sen flyttade vi till sandfors och bodde där då jag gick i 5-6an. I september 2005 flyttade vi till lägenheten vi fortfarande bor i. 
Ibland är hon väldigt arg, oftast är hon ganska barnslig, ibland är hon gosig och hon är alltid min bästa mamma!♥

Pappa heter Lennart Olof Vikberg, föddes den 20 november 1964 och han är bara min pappa, ingen annans. Han har bott i Storkågeträsk sen urminnes tider. Han har en hund som heter Saijo och det är hans soulmate tror jag. Sen är pappa tillsammans med en kvinna som heter Anneli, som är min före detta bästa väns mamma. hur stor är chansen?
Iallafall, pappa är väldigt lugn av sig, han hetsar aldrig upp sig i onödan, har ganska dålig humor och drar dåliga skämt hela tiden;) men jag älskar honom ändå, han är ju den bästa pappa jag har♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0