min första kärlek

2010-12-02 19:15:58
♥ Min första kärlek
jag glömde det här igår, så jag gör två punkter idag helt enkelt. 
men den här frågan är svår.
när man var liten var man ju kär i de flesta som var snälla typ. bland annat ville jag gifta mig med min pappa. Men min första jämnåriga "kärlek" var nog Pontus Borgenstål (?) som också var min bästa vän när vi bodde i Saudiarabien. Vi hade storslagna planer om vår framtid tillsammans, det var både giftemål, barn, hus och ja, allt som hör till. 
Men det blev ju inte mycket av de planerna. Har aldrig sett eller hört nånting av de som bodde i Saudi sen vi återvände till Sverige, men jag och pappa har pratat om att fara och hälsa på Pontus och hans pappa, som bor typ i Älvsbyn. Det vore ju kul, fast lite jobbigt med tanke på min blyghet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0