japp , jag gillar listor just nu

2010-12-27 19:53:16

 

2010



Har du träffat några nya personer?

ja det har jag väl

Har de påverkat dig positivt/negativt?

om jag ska vara ärlig tror jag varken eller, för de har inte varit några som jag lärt känna speciellt väl

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?

ja det är klart

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?

nej jag hade inga

Någonting/någon du saknar 2010 och vill ha 2011?

ett förhållande kanske, och kanske lite mer umgänge


Det bästa du har gjort i år?

oj, det vet jag inte...

Ditt största misstag?

kan inte komma på något stort. misstag gör man hela tiden, men i år är det inget jag ångrar direkt

Vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas?

för alltid vet jag väl inte, men ett tag iaf: den 12:e och 14:e aug,  haha det är det enda jag kan komma ihåg

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2010? 
Waka Waka, Från och med Du, Falling slowly och kanske A broken man and the dawn , fast den påminner mer om en person
Fan vad svårt att komma på ! 


Vad önskar du att du hade gjort mer?
umgåtts och sparat pengar

Vad önskar du att du hade gjort mindre?

suttit hemma och gjort ingenting och spenderat pengar på onödiga saker

Vad är det pinsammaste du gjort i år?

kan inte komma på något speciellt

 
Blev du kär under 2010?

kunde eventuellt ha blivit om han lagt manken till, men det blev inge av och lika bra var det, för han är så lycklig nu!


Har du legat på sjukhus under 2010?

Nej

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?

haha ja jag halkade och skrapade upp knäet hos moa, men det kanske inte gills?

Hur många one night stands?

säkert en 14-15st, har typ tappat räkningen

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

var på skolan fett länge, for hem och åt pasta och köttfärssås, min bror kom och hälsade på, vi åt tårta, sen kom pappa, sen öppnade jag presenter, sen for pappa och andre och då såg jag väl teve eller nåt. Lysande minne jag har, jag vet!!!! eftersom det var en hel vecka sen idag

 

Vem fick dig att må bra?

Mina vänner och min familj


Har du förlorat någon vän i år?

förlorat tror jag inte, men glidit ifrån, ja...

Vem saknade du?
Det är typ för många för att räkna upp. Till exempel klass 9:1 och 9:2

Har du flyttat under 2010?

nej inte det

Har du varit full 2010?

mjao

Vad ska du göra nu på jullovet?

köra skoter, sova, se oth, sova, fira nyårs, förhoppningsvis vara med lite folk jag inte träffat på länge, sova osv + göra bokrecension.........

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?

Förra året var jag nog mer av varje, i år har det varit mer jämnt, så jag tror det är ungefär lika


Vad ser du fram emot 2011?

nya människor och relationer, äventyr och upplevelser och att utveckla relationer jag redan har och lära känna de jag redan känner ännu bättre 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0