i know you know i know

2010-12-09 18:58:23
Det känns lite som att den här bloggen har börjat handla lite övervägande om den här listan vi håller på med, så jag tänkte skriva lite vanliga info grejer först, t.ex har vi luciarep hela dagen imorgon, det kommer vara så himla slitet, men choklad och lussebullar ska jag ha med för att överleva. På lördag är det julmys i kåge som gäller, hoppas jag iallafall, men jag hoppas det jätte mycket. För det kändes så himla kul.
Och på söndag ska jag då minsann bara vila för måndag är lucia dag och då ska vi vara på skolan kl 07.30...

Nu till listan,
Detta hade jag på mig idag.
 
eller så kasnke inte,
jag hade väl nåt mer basic som typ jeans och lila skjorta.

Kommentarer
Postat av: kågebon

julmys, he bli av!!!!!

2010-12-09 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0