I HAVE NO MONEY ON THE PHONE

2010-12-11 17:05:08
för er som inte förstår engelska så har jag inga pengar på min telefon.
Idag har jag varit och hälsat på mitt kusinbarn Noel, han var trevlig och sofistikerad fast än han bara var 13 dagar gammal. Och ikväll är det julmys på schemat, därför ska jag om någon timmme bege mig till kåge, det kommer bli kanon.

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.

♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick

Dagens utmaning är alltså mina syskon,
Som jag tidigare nämnt har jag 2 st, en bror som heter Markus, han är snart 16 år typ 1,87 lång och gillar sport i allmänhet och när han inte sportar skulle jag nog inte påstå att han är överaktiv när det gäller att bete sig som vanligt.
Min lillasyster heter Rebecka hon är snart 13 och även hon är längre än mig, jag fattar inte när 1,63 blev dväglängd.... Hon gillar att rida och så spelar hon innebandy också, annars hänger hon mest på apberget typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0