förlåt mig för det jag kommer skriva

2010-12-23 16:36:08
men jag hatar julen!
För en gångs skull trodde jag att jag skulle få fira en riktig jul med fullt hus och en massa människor man bara tycker om. Men icket! Pappa har blivit sjuk så det blir bara jag och han. Eller Anneli och barnen kanske också kommer, men det blir inte samma sak!

Varför blir jag bara mer och mer besviken på den här högtiden för varje år som går?...

Vad jag har läst på andras bloggar verkar det vara ganska lika för alla - ingen är speciellt taggad och är inte sena med att meddela det så jag tänkte att jag kan ju inte vara sämre jag.

http://evelinaasblogg.blogg.se/images/2010/grinchen_122279629.jpg



Nu ska jag sätta mig och se OTH, har kommit till säsong 3. Där har jag iallafall inte nåt som gör mig besviken - än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0