för trött för att sova

2010-12-26 00:25:34
jag gör en såndär förbenad lista.

1. Vad heter du? Hanna Matilda Frohm
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? ªðñø♥
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Amalia typ, kanske lika bra att heta Hanna dårå
4. Vilket stjärntecken är du? Fisk
5. Vilken årgång är du? 1993, rätt gammal alltså
6. Vart bor du? http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?Vkiid=5dspOSXqsxeXQBGQadoXzQ%253d%253d&vad=hanna+frohm

7. Bott utomlands? wish I had
8. Flyttat antal gånger? noll
9. Vart skulle du vilja bo? mer centralt?
10. Vilken skolklass? Es2a anderstorp
11. Vad vill du bli när du blir äldre? äldre utan att se äldre ut?

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
5,314961 fot lite drygt
2. Hur mycket väger du? i juletider? jag passar
3. Hårfärg och frisyr? Mörkt, frisyr är väl olika från dag till dag. de finns ju ingen standard liksom
5. Mest nöjd med? mina visdomständer 
6. Minst nöjd med? vilken fråga...
7. Skostorlek? 37 och uppåt,
8. Glasögon? inte än så länge
9. Har du några piercingar/tatueringar? öronen. standard

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Lage, han er söt
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu?
hur ska jag veta, jag har inte jackan på mej i sängen precis
b) Skolväska just nu? hallå de är jullov
c) Handväska eller liknande just nu? skolväska, handväska, resväska sak samma 
3. Vad är du beroende av? glitter
4. Vilket land kommer du i från? Svea rike
5. Vilken sorts lypsyl använder du? lypsyl?
6. Vad tror du på? I believe in LOVE
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är ju kristen, de är ju typ alla. men jag betvivlar att allt i bibeln är sant eftersom att en del saker rent av är omöjliga.
8. Vad köpte du senast? julklapp kanske
9. Har du nåt husdjur? 2 katter, eller ja en av dom är en hund men den är lika liten som en katt.
10. Vad bor du i? ett hus?


och detta är mitt vanligaste utseende, lightly retarded

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0