det här åt jag idag

2010-12-03 20:00:22
♣ för omväxlings skull gör jag klöver-punkter. men hanna har en poäng, hamburgare vore trevligt. blogg.se borde överväga att uttöka sitt symbol-utbud!

♣ frukost i form av en skål cheerios + mjölk
♣ lunch = thaigryta + ris + sallad + en macka + en mandarin + mjölk
♣ (sen tänkte mimmi bjuda mig på en kaka, men cafeterian var stängd :o:o:o:o)
♣ middagen bestod av baguetter + sallad + gurka + ost + skinka + skagenröra + rom + te = g0tt
♣ ikväll hade jag planerad att tjocka i mig cream cheese chips, men inte köpte pappa några sånna inte, så det blir väl popcorn istället kanske.

http://skatanstankar.files.wordpress.com/2010/03/mat.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0