Dagens utmaning

2010-12-01 19:28:23

Fullständigt namn: Hanna Matilda Frohm
Födelsedatum: 1993-03-14
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Tillfället mörkbrun, ursprungligen en aning ljusare
Längd: 163cm
Vikt: ett antal kilon, ca 57
Skostorlek: 38

Vad ska jag nu berätta som är av väsentlighet...? Jag är precis som Linnea en ganska glad person, det har nog att göra med att vi växte upp i skogen. Jag är inte sårskilt blyg och jag gillar att lära känna nya människor, fast i vissa grupper känner jag mig väääldigt osäker. När jag inte är glad är jag arg, det märks nog inte så mycket förrän jag kommer hem, då går det ut över min familj eller min stakars pojkvän.

Om någon har missat det så går jag Estetiskaprogramet Musik, att gå musik är nog bland de bästa valen jag har gjort i mitt liv, det är hur kul som helst och jag har en underbar klass. helt sjukt. Jag valde det för att jag precis som linnea inte hade någon aning om vad jag ville bli men jag tänkte att jag lika gärna kan ha lite kul under tiden jag funderar på det. Klok tjej säger jag bara. Jag ska också passa på att knäcka en liten myt angående Musiklinjen, det är ingen slapp linje som gör att man inte blir nånting, det är fucking 275 poäng som intag, det är inga slöa hjärnor som går där inte.


En sak som ni däremot inte kan ha missat är att jag bor i skogen, närmare bestämt Hebbersfors, om ni vill veta vars exakt det är så finns alltid hitta.se. Där bor jag i ett ytterst fint hus på ett litet berg med min Mor Kajsa min Far Gunnar min Bror Markus på 15 snart 16 vårar och min Syster Rebecka som endast är 12 år. Vi har också en hund som heter Billan och får valpar nån gång då och då och en kissekatt som min syster äger, den har namnet Majken. I kategorin min familj vill jag också placera min underbara pojkvän Alexander, vi har i februari varit tillsammans i 2 år, det är relativt länge.

På min fritid gör jag inte så mycket, jag spenderar mycket tid med min pojkvän men annars blir det mycket tid hemmavid. Det är ju ganska långt att ta sig fram och tillbaka. Jag spelade tidigare fotboll och var aktiv men det är mitt forna liv, jag hade också en häst för ett antal år sedan och red i ca 6 år på ridskola, men som sagt, mitt forna liv. Nu är jag inte alls särskilt aktiv men jag skulle gärna börja dansa eller något liknande. Jag är också allergisk mot gluten, alltså mjöl, detta fick jag reda på förra sommaren, min enda komentar om det är att det sög för man kan inte äta kakor och sånt. Jag gillar väldigt mycket att resa, i våras var jag i Turkiet med min pojkvän det var otroligt bra.


Det får duga så,

Notera att jag inte är alltfår seriös heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0