and so this is Christ.....mellandagarna

2010-12-25 20:16:55
Jag är halvtaggad på nyårs fast jag inte vet vem killen är som jag ska hem till och förutom att min klänning är lite sepe - men den ska jag nog få ordning på.
Innan den 31a har jag tänkt klippa mig och färga håret, för det har jag faktiskt inte gjort på länge nu! Fast nu slipper jag i alla fall synliga utväxter eftersom att jag har i det närmaste exakt min naturliga hårfärg just nu, så ni som aldrig har sett den - titta noga innan den försvinner.

Haha, ja sen kan jag väl bara säga igen, att jag är tagagd på mellandagsrea. Jag har inget speciellt att köpa men det är ju ändå mycket roligare att gå på stan nu när man har fått in lite kosing och allting dessutom är billigare än vanligt!

Jag är överspeedad just nu så jag borde gå härifrån genast för annars kommer det här inlägget aldrig ta slut tror jag. Ska kolla på film med pappa nu, det blir ju gosigt (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0