2010-08-17 18:59:50
1. Stänger du av mobilen när du sover? ja det måste man göra så man inte får strålning i huvudet + att man sparar energi då.
2. Vem såg dig senast naken? Den George Clooney-liknande gynekologen som jag var till häromveckan.
3. Hur såg du ut på högstadiet? Kort, tjock, munke, glasögon, tandställning, oftast hängselbyxor.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Kort, tjock, munke, glasögon, förhoppningsvis ingen tandställning, men alltid hängselbyxor.
5. Hur var du på dagis? 1942.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Snobbig, dominant, klängig, tjatig och alldeles, alldels underbar.
7. Har du celluliter? över hela kroppen. främst på kinderna.
8. Biter du på naglarna? det är lika hygieniskt som att slicka på en toalettsits, så nej. annars hade jag gjort det. det är knaprigt.
9. Har du något handikapp? förståndshandikapp.
10. Är du rädd för att få hängbröst? för sent.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Han har ju skägg, så jag misstänker att det är en man. Eller en gammal lärarinna jag hade, för hon ahde också skägg.
12. Svär du? nejfan.
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Jag är ett jehovas vittne.
14. Hur homo är du på en skala 1-10? minst 10.
15. Tror du på utomjordingar? Jag är en utomjording.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? pölsa.
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? pasta. blir så gasig.
18. Har du blivit arresterad? jesus nej.
19. Ljuger du? skulle aldrig komma på fråga, man får svart tunga av det.
20. Har du kysst en polis? Jag är en polis.
21. Är du rädd för Securitasvakter? Jag är en Securitasvakt.
22. Har du någonting att dölja? bilringar.
23. Vad har du på din nyckelknippa? en liten brun björn och en ficklampa. inget mer.
24. Är du/har du varit gift? nej, sånt ska man akta sig för. dödskallemärke på gift.
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? nej han får ta sin trehjuling hem själv.
26. Kan du laga cyklar? jag kommer hem till dig, jag är en händig man!
27. Kan du fixa med bilar? jag kommer hem till dig, jag är en händig man!
28. Brukar du köra om? Ja, jag cyklar ganska fort, jag.
29. Kan du baka bröd? Äta bröd kan jag.
30. Vet du hur man frostar av en frys? frys?
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Dora, upptäckaren. på nikelodeon.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahah ja det är just det ;D

2010-08-18 @ 00:39:38
URL: http://rebeckakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: claudia

jag gillar din header :)

2010-08-18 @ 01:43:15
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0