snart är det en ny dag med nya möjligheter

2010-08-16 23:33:55
... jag saknar tiderna i Boliden .... :D
nu har jag suttit ytterligare och det blev inge gos i båten utan jag och pappa for ut och gick en riktigt rask promenad istället. det var välbehövligt men jag kommer få lida för det imorrn tror jag :] är ju som inte så vältränad....
igår kväll såg jag förresten "perfect strangers". det var den konstogaste och mest meningslösa filmen jag har sett på länge. det stod att det skulle vara en thriller men jag blev inte det minsta thrilled. jag hoppas kunna gräva fram någon bätre ur arkivet ikväll. snart är det läggdags, jag har ju bestämt att jag ska lägga mig i tid idag. sen återstår det ju att se när jag somnar.... ;)
inte att rekommendera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0