sex

2010-08-18 18:14:32
mitt godis-sug har inte gått över, men jag har tänkt utplåna det för alltid.
min bok är numera utläst. wow.
mitt humör är inte på topp. av okänd anledning.
min blodcirkulation är inte heller på topp. på grund av att jag sitter still. jag fryser.

det är bara 6 dagar kvar till skolan börjar om. woho. så känner jag inte inför det. skulle inte tacka nej till förlängt sommarlov.
dagens fråga: varför går inte pippi i skolan, egentligen?? jag skulle kunna bli utan sommarlov om jag fick vara ledig hela året. det skulle inte störa mig.

jag tänkte just skriva "hanna vars är du?" , men jag kom på svaret själv: hon är ju i självaste huvudstaden med sin pe-ojke. varför är inte jag i självaste huvudstaden för? det hade inte stört mig alls om jag hade varit det.

jag ursäktar denna wall of text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0