okej

2010-08-05 19:48:09
nej, vi klarade det inte. en vi försökte inte ens. haha det var nog ävla utmattande bara att tänka tanken.
men helt plötsligt blev vi s himla mogna och insåg att det här var en konstigt påhitt som vi egentligen inte tjänar mycket på. ingenting alls egentligen. så vi bestämde att om vi ville så fick vi ge upp. Jag knoppade väl inte vid 5 någon gång (?) och hanna sa att hon lyckades hålla sig vaken till 7. sömnen var dock inte speciellt djup så minst 18765 hann jag vakna, oc till sist vaknade vi ordentligt kl 9 ungefär.
nu är jag trött som ett monster och funderar på om jag ska spola upp ett bad, det lät fett skönt. risken är dock att jag somnar och drunknar, men det är sånt man får ta lixom.

det finns gott om bilder på den här datorn. typ,

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hmm jag vet inte,det är det svåra=/

varför blir inte det av ;O?

2010-08-06 @ 13:40:53
URL: http://rebeckakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0