make a wish

2010-08-24 22:40:33
Jag tänkte att jag skulle göra en liten önskelista såhär på kvällskvisten.

1. evigt sommarlov, alltså varmt sommarlov (om detta inte går uppfylla så funkar sovmorgon varje dag också relativt bra)

2. en liten summa svenska riksdaler kanske 79 miljoner eller något i den stilen, överkomligt och lagom

3. här hade jag tänkt önska mej ett lyxigt hus eller en bil eller nåt men det kan jag ju fixa själv om jag bara fick önskning nr 2

4. att min långa väntan på att fylla 18 år tog slut, alltså att det var min födelsedag (självklart inkluderas körkortet i denna önskning) och som ett tips, denna lista kan användas till min riktiga födelsedag också.

önskning nr 1 kan även uppfyllas genom ett par veckor i ett exotiskt land.


dåvet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0