kissie här

2010-08-16 21:08:02

Har du druckit tills du spytt? nej inte det :)

Sårat någon? typ? :( eller jagvet inte riktigt...

Förlorat en vän? Nej :)

Träffat nya människor? ja ett par stycken :)

Kysst en främling? inte då

Tagit droger? Vad är droger?


Haft en sommarflört? inte det heller

Gråtit? vet inte... men jag tror inte det :]

Skrattat tills du kissat på dig? Haha nära inpå ;)

Tältat? Nej :(
Varit vaken en hel natt? nepp

Solat? jaa, men det har inte gett några imponerande resultat:(
Badat? typ 2 gånger

Haft ett förhållande? nix

Gjort dig riktigt illa? Nej det kan jag inte påstå
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej. haha frågade min mamma om jag fick ta i tungan men det gick inte för sig;)

Läst en bok? Snart läst ut den :) det är inte ofta jag lyckas läsa ut en bok om jag inte måste p.g.a skolan!

Skickat fel sms med flit? Nej

Suttit vid datan en hel natt? Kanske inte en hel, men lite för länge ändå:]

Näckat? Nej ?

Solat naken? nej

Fått utegångsförbud? neeeej, jag är snel flikka

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej

Varit i slagsmål? Jag? Nej haha ;)

Pussat någon utav samma kön? nej!

Sjungit högt på ett berg? tror jag väl inte

Kysst någon i regnet? nej


Kysst någon i skogen ? haha nej


Kysst någon du inte borde? näe

Tappat rösten? nix

varit på festival? jajjemen

Gått upp i vikt? Haha jo..

Gått ner i vikt? Jag tror det :]

Brännt dig? Ja, det hör lixom sommaren till :]

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? jaaaaaaaa:( tigerränder på fötterna till exempel....

Varit utomlands? tyvärr inte. det längsta jag har färdats var till norrbottens län.

Gjort ett bra köp? Ja :)


Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja typ:)

haft skadeglädje? njaaeee, jag är inte så himla skadeglas av mig (a)

Sovit under bar himmel? Nej, :(

Vad kommer du sakna mest? Värmen, ledigheten...

Har du svart ärligt på alla frågor? ja jag tror det iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0