svaren på alla era frågor

2010-08-21 21:37:16

Har du druckit tills du spytt? Ja alltså jag drack varm mjölk den natten jag hade magsjuka, det

blev väl inte bättre precis, men jag antar att de var inte så frågan menade..

Sårat någon? typ? mest fysiskt då isånafall

Förlorat en vän? Njamensi

Träffat nya människor? nån ny kotte
 

Kysst en främling? inte då, man ska inte ens prata med främligar har min mamma sagt

Tagit droger? Hur mycket som helst, köpte ett lager för hela vintern på sergelstorg igår
Haft en sommarflört? jag har väl alltid en flört?

Gråtit? Ja, det tror jag nog kanske eventuellt

Skrattat tills du kissat på dig? Har ni sett alexander ramla i tunneln som snurrar i lustiga huset på grönan?

Tältat? Japp (Y)

Varit vaken en hel natt?
delar av en

Solat? ja, men förgäves
Badat? Ja varje dag minst

Haft ett förhållande? men antagligen

Gjort dig riktigt illa? typ inte
Gjort några nya percingar/ tatueringar? typ inte vad jag vet 

Läst en bok? Jarå, jag kan läsa riktigt bra nu

 

Suttit vid datan en hel natt? Nepp 

Näckat? Jo men inte jätte många gånger

Solat naken? nej herregud då syns ju inga linjer!!!!1

Fått utegångsförbud?  jag är snel flikka

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja typ varje dag

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej

Varit i slagsmål? Jag är snel flikka

Pussat någon utav samma kön? nej!

Sjungit högt på ett berg? Jag BOR på ett berg...

Kysst någon i regnet? Ja, vi sprang ut i enkomt, det regnade jätte mycket då

Kysst någon i skogen ? Jag BOR i skogen... så jaa


Kysst någon du inte borde? nEJ

Tappat rösten? nEJ

varit på festival? jaoja massvis med timmar

Gått upp i vikt? Nej

Gått ner i vikt? ao hellre de

Brännt dig? Nej solen lyste inte nog mycket den här sommaren

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? näe

Varit utomlands? turkiet, ochalla länder hela vägen ner till stockholm   

Gjort ett bra köp? Ja :)
Tagit upp kontakten med en gammal vän? njae

haft skadeglädje? Har ni sett alexander ramla i tunneln som snurrar i lustiga huset på grönan?

Sovit under bar himmel? Nej,det stog tillochmed på min sommarlista!!!

Vad kommer du sakna mest? myggorna.. not

Har du svart ärligt på alla frågor? nej inte den om drogerna


Kommentarer
Postat av: din pojkvän

jag vet att du har ljugit på vissa frågor... <3 :*

säger dock inte vilka ;*

2010-08-22 @ 13:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0