it´s friday I´m in love

2010-08-15 17:44:11
på den här bloggen har det ju iallafall varit full fart på senaste tiden.
jag insåg att skolan snart börjar om och då bestämde jag mig för att gå i ide, därav min bristande uppdatering. näe, det var faktiskt tvärt om. jag insåg att skolan snart börjar och bestämde mig för att försöka göra nånting av dom här sista dagarna.

så, i veckan har jag;
(tidigare än såhär minns jag inte)
i tisdags: for jag till Hanna för att bada badtunna osv med henne, Moa, Melle, Eric, Viktor och Gustav. Det var mycket trevligt, och jag fick mig ett gott skratt, eller flera, där under natten då Gustav och Viktor satte igång med att göra rapper. Dessvärre blev ju hanna sjuk så hon kunde inte delta:(
i onsdags: varit på fotbollsavslutning. den innefattade mat i form av tacos, en tipsrunda vars korrekta svar avgjordes i en serie lekar, och sist en underbart god efterrätt bestående av frukt doppad i choklad. mycket trevligt var det och jag måste erkänna att det känns väldigt tråkigt att det här är över. vi hade ett jävligt bra lag. haha kanske inte jävligt bra på fotboll, men bra stämning.
i torsdags: varit i ersmark med mamma, där vi kollade på en soffa. just den vi ville ha fanns inte där så vi drog till byske istället. bestämde oss för en röd, inte jättestor, inte jättedyr, men fin var den iallafall. sen for jag på Torsten och klippte mig ich färgade håret. ca 2dm av längden rök (=page nu) och färgen blev lite mer o-gul. jag blev nöjd. kalaset gick på drygt 2000:- och mamma betalade, så vad annat kan man vara? ;)
i fredags: var jag duktig och tränade lite på förmiddagen. (känner att det är dags att ta tag i min fysiska hälsa nu. den har lixom lagts åt sidan i sommar...) sen tog jag bussen kl 14.30 till btk för att spendera kvällen och natten hos min kära vän Mimmi. vi gjorde och åt en underbart god kycklingsallad, hyrde film och bara myste.
igår, lördag: klev vi upp kl 09.15 för att jag skulle hinna med bussen 10.10 från btk. väl hemma solade jag lite och gjorde mig sen redo för att dra till boliden kl 17.10. Där var det födelsedagskalas för Robin som äntligen fått fylla 18. Trevligt var det, och god tårta fick vi ;) Åkte hem relativt tidigt, när Robin, Jocke m.fl skulle på krogen kring kl 12. sen såg jag film och däckade i sängen runt 2.
idag, söndag: har jag inte gjort nånting alls. sov till kl 1 ungefär, gick ut och solade, har suttit vid datorn ett tag och ätit middag. nu blir det att packa ihop my belongings och sen fara till pappa och vara där en vecka.

Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på. antingen har jag glömt att ta med mig kameran eller så har jag glömt att använda den...


jag räknar ner.... nu är det bara 9 dagar kvar........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0