hallå där kött och blåbär

2010-08-16 13:04:36
här sitter jag och sitter. jag sitter och sitter in mina nya skor (det tar för ont att stå i dom) och jag sitter vid datorn. det är najsfint väder idag men jag sitter inne och sitter. det är för kallt för att sitta (ligga) ute och sola som jag egentligen hade tänkt göra idag så jag sitter och sitter in mina skor istället. jag sitter helt enkelt. rakt uppochned. i en fåtölj sitter jag . jag har minsann suttit och knåpat ihop en ny design men den är inte färdigställd (läs sutten) än. hanna måste ju få ha en åsikt i om den ska sättas i bruk. så det äterstår (läs sitter) att se.
frågan är ju om det överhuvudtagen är möjligt att sätta in ordet "sitter" så många gånger i en så kort text. jag borde få stående (sittande) ovationer.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0