fortfarande 1

2010-08-23 18:12:49
men a lot närmare 0... cyklade förbi balder idag, och det känns ungefär lika främmande som det gjorde vid den här tiden förra året. är det bra eller dåligt?....:]

jag har nu hunnit vara en sväng till stan och införskaffat den ytterst nödvändiga almanackan och två mindre nödvändiga nagellack. men jag hittade ingenting annat roligt att köpa och dom var billiga (9.50:-/st) så jag tyckte att jag kunna unna mig dem.
nu ska jag torka mitt fönster, plocka bort allt jag drog fram inne på toan idag, och sen blir det att återvända till stan för att ta en lyxshake på Max tillsammans med min bloggkompanjon och hennes pe-ojke, även kallad alexander, agge, paddunge, august osv. jag hoppas shaken är lika god som det ryktas:)



färgerna ser alltför dassiga ut...men what to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0