typiskt

2010-04-07 20:50:01
Namn: Linnea Josefin Vikberg
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Stina och Mimmi kom på besök
Vad gjorde du iförrgår? Haha inte minns jag det inte. eller jo jag var ute och åkte skoter, sen var jag på hockey
Chips eller ostbågar?
Chips! 
När man var mindre var man:
bekymmerslös 
Dyraste plagget respektive billigaste? typ vårjacka, 900 eller nåt sånt, och billigaste - finns det många av, men är väl typ ett par shorts för 29:-
Blåögda killar eller brunögda? bruna är ju underbart
Fräknar:
på vemdå? :]
Sämsta egenskap? är inte tillräckligt tjurskallig. det kanske inte är den sämsta, men dåligt iaf
Bästa egenskap? Oftast glad?
Bär: Jordgubbar
Citat: nåt från nalle puh iaf :D 
Senaste som sov i din säng: Jag sjelv
Vad har du druckit idag: Vatten och mjölk
Stil på killar: vet inte hur man ska förklara, men jag vet iaf vad jag tycker är snyggt
Vad var det senaste du åt: spaghetti och köttfärssås till middag
Dagens tråkigaste: att det bara är torsdag, fredag , lördag och söndag kvar på lovet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Har aldrig upplevt det, men jag tror på det 
Drömmer du mardrömmar: haha nja typ inte, bara vääldigt skumma drömmar
Favoritlåt just nu: har ingen speciell
En sak du inte visste om mig: Jag brukar sova på badrumsgolvet
Har du mer skor än kläder? nej inte det
Vad gör dig glad just nu: att våren är påväg
Tre platser där jag varit på semester:
1.
Fuerte ventura (eller hur det stavas?)
2. Teneriffa
3. Huelva
Bästa känslan: lycka, sådär så det pirrar i magen
Sämsta:
lessenhet
Höger eller vänsterhänt: höger hänt, men jag tycker vänsterhänt är mycket tuffare.
Humör: trött, om det räknas somm ett humör? 
Bästa serien: Desperate houswifes eller Grey's :D
Bästa året i ditt liv: typ förra
Kläder just nu: Fårskinnstofflor, randiga sockar, svarta leggins, svart big size t-shirt, svart halsduk - lite bitter stil :] 
Sommarplaner: NJUTA! ta vara på tiden bara. har inga närmare planer.
Hur många kuddar sover du med: har 5 i sängen hos pappa, 1 hos mamma 
Fastnar för: vet inte riktigt 
Längtar du mest efter just nu: Sommaren.
Piercingar:
bara i öronen
Person du tänkte på? henke typ
Gillar du berg- och dalbanor? klart
Vilken parfym använder du? JLo - sunkissed glow eller Flower by Kenzo
Sport: Fotboll!
Dryck: mjölk gillas
Har du träffat någon från internet IRL? vet inte
Gråtit över en pojke? jo
Senaste personen du fick sms av? John
Håkan Hellström eller The Ark? Inget?
Var du glad igår? Jo det var jag väl , jag är det för det mesta :)
Vad dansar du till? haha dansar inte 
Morgon eller nattmänniska: natt
Stockholm är... ? vår huvudstad
Kan du sjunga? kan kan jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0