sovmorgon

2010-04-01 11:41:05
idag har jag sov morgon till 12.30, och det var faktiskt riktigt skönt att sova ut lite. När jag kommer till skolan har jag bara engelska och kemi och sen är det PÅSKLOV! Känns himla bra!
efter skolan ska jag, Mimmi och Stina på mAx och äta fet mat, det blir gott. Sen kanske jag ska följa pappa på hockeyn, han har några platser i logen men det är ännu inte säkert att jag ryms :( men vi ser väl.

Till veckan har jag inte så mycket planer. Ska nog till Arvidjaur med Jenny och åka lite bräda, sen ska Stina få åka skoter för första gången i sitt liv hade jag tänkt. det är ju skamligt att hon aldrig gjort det :D Också ska jag vara med Frida någon dag, och Hanna någon annan dag. Det är det jag vet. Vad vi ska ta oss till får tiden utvisa. :)

Nä nu ska jag gå och spotta ut tandkrämen och sen åka mot skolan.

Hoppas ingen lurar mig idag... jag är så himla lättlurad :( men jag ska vara på min vakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0