so take a look trough my eyes

2010-04-26 18:49:17

gissa vem som började sin första lektion kl 12.00 idag !???!!?!?! :D :D :D
dessvärre var personen i fråga (jag) tvungen att kliva upp klockan 08.00 för att hon skulle ha utvecklingssamtal på skolan, kl10.30. jättekul.
det gick i allafall bra. Jonas sa att jag sög i alla ämnen och att jag borde ha valt någon annan linje, och att jag borde hoppa av osv osv. men det var inte värre än väntat så jag är nöjd.

just nu sitter jag och taggar för att gå ut och sälja kakor. känns så himla roligt lixom. dock är det ju en rätt fet morot att när de återstående kakorna är sålda åker ca 1500kr ner i min börs :D jättetrevligt :D

som vanligt har jag ingen bild att bjuda på, så här är ännu en exempelbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0