snicksnack

2010-04-19 20:11:40

jag blir himla lessen då jag får magknip av att äta spaghetti och köttfärssås. och vi snackar inte lite magknip!

jag blir himla glad för att finally är anne franks dagbok utläst och nu återstår det bara att göra en recension/presentation om den.

jag blir himla lessen då jag inte har nååååån aning vad jag ska säga. vet inte ens om jag tyckte den var bra eller dålig. typiskt mig.

jag blir himla glad då en (för övrigt himla trevlig) kille från phonehouse ringer till mig och talar om att jag ska få en ny telefon, och dessutom ett abonemang som är 20kr billigare i månaden. (inte för att det är jag som betalar men ändå)

jag blir himla lessen då jag kommer på att jag har typ 100 ( minus kanske typ 75) oregelbundna franska-verb att plugga in till på torsdag.

jag blir himla glad för att det är bara 35 skoldagar kvar! (Skyll inte på mig om det inte är korrekta uppgifter. då är det Inge's fel)

jag blir himla lessen då både tangentbordet och musen fakkar sig

jag blir himla glad då jag tänker på att det är första uteträningen imorrn!

jag blir himla lessen eftersom jag inte har några skor som lämpar sig speciellt bra för att spela på grus med

jag blir himla glad av att äta kladdkaka efter att ha badat



jag blir himla förvånad att jag alltid lyckas skriva mycket längre inlägg än tänkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

*jag blir så himla glad att mimmi är så jävla bäst!

2010-04-25 @ 12:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0