ride this b-b-beat like a pony

2010-04-15 19:20:06
idag har det varit en trevlig dag på skolan, med andra ord vi har inte gjort så mycket =)
sen for jag till älskling som jag saknade väldigt mycket och var lite med han och erik, sen åkte jag hem med kvart över 6 bussen och hamnade mitt i kriget som utspelade sej på buss stationen, hur som helst tog jag mej hem levande trotts att jag övningskörde sista biten.
Nu ska jag äta en muffins och mysa med hundungarna.

imorron kommer steka för jag slutar typ halv 12, sen ska jag vara med älsk och möjligtvis repa med brudarna om jag inte MÅSTE vara hemma.

sen en grej till DET DÄR JÄKLA DAMMET I HIMLEN HAR EXAKT 13 DAGAR PÅ SEJ ATT RAMLA NER FÖR JAG SKA TILL TURKIET NO MATTER WHAT.


fisk typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0