moose

2010-04-02 12:48:31
goddagens!
igår var en väldigt ovärd dag. när vi började kemin visade det sig att vi inte skulle ha någon engelska - alltså for jag till skolan för att ha ca 30minuters kemi (vi fick sluta lite tidigare). men jag ska inte klaga, fick ju lov tidigare ;)
sen gick jag, Stina och Mimmi på stan och kikade på lite kläder, haha och som vanligt hade jag ingen koll på vad dom snackade om för dom är liite mer insatta än jag i vad som finns i vilka butiker osv osv. Sen for vi iallafall på mAx och käkade. jag och Mimmi tog varsin "Macho Nacho" och den var helt godkänd faktiskt :) haha Stinas originalmål blev inte godkänt för det var ketchup i.
Efter vi hade ätit for vi på bussgrillen, där mina vänner hade sina skolböcker i ett skåp, och chillade en stund. Pappa kom och hämtade mig typ ha.lv 6 och då for vi upp till ladan och tog plats i bergteamets loge. tyvärr blev det förlust, som nog de flesta redan vet ;)
Efter matchen bar det av hemmåt föör att se film och sitta vid datorn. somnade typ kl 3 :S
ja, där hade ni min gårdag.

Nu ska jag ut och skotta fram skotern. Med tanke på att typ bara rutan och styret syns, och det är ca 7 plusgrader kommer det bli kämpigt...



mer än ett år sen..
vi var i alla fall söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0