vovve,

2009-10-15 22:17:12
Jag blev nästan lite rörd av linneas berättelse, den var fin och till 100 % sann, vi var terrebly knubbiga i våra ungdomsdagar.
Nån gång ska jag berätta om nånting vi gjorde under den perioden, men inte nu jag har inte tid.

sen önskar jag att ni inte ifrågasätter varför jag har den här terrebly knubbiga texten, enkelt svar, den där knappen har helt simpelt fastnat och jag orkar inte bråka med den just nu så fet text är ballt !

Ett gigantiskt congratulations inslag till melina lycksells ära eftersom att hon idag fyller hela 16 år!!!
grattis, vi älskar dej.

jag har även fått hem min kattjekel, den är döpt till vovve, nån önskade att den skulle namnges henning men den personen kan ju ta sej, det finns inte en enda chans i hela vida världen att jag döper något levande till henning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0